sábado, 25 de octubre de 2014

Santiago Suárez, presidentiño de Nebra, por se o sábado non escoitastes ben

Intervención con graves acusacións de Claudio Quinquillan secretario da ORGACCMM, a presidentes que tomaron o monte común como se fose deles, como fixo aquí o noso, aínda que o seguen mantendo como compañeiro na directiva. Quero pensar que ao escoitalo fíxose o xordo, porque eu se me sentise aludido, levantaríame da mesa e presentaría a miña dimisión con carácter irrebocable.
1:23.- (...). Hai moitas inversións no monte. Primeiro que si lle pides tu como comunidade de montes onde está a autorización que lle dá a Comunidade de Montes para facer ese, por exemplo, proxecto: Arranxo de pistas, oia... no ano non sei que. Oia onde está a sinatura do presidente e do secretario?

Tamén te atopas con sorpresas. Nós temos estado con directivas novas e atoparnos de que o presidente ou alguén asinoulles, non sabedes, incluso de que a directiva non sabía nada... (...).
Xunto co teu partido moito acusar á Xunta de inxusta coas comunidades, mais esqueceute no pleno dicir que parte dos cartos que nos reclama a Consellería foron causados pola túa incompetencia autorizando sen aínda constituiremos a Xunta Reitora (vogais), abrila pista que baixa pola barriga de Iroite e logo darlle remate atravesando propiedades privadas sen coñecemento de varios propietarios, entre eles meu pai, sen aprobarse en ningún caso pola Asemblea Xeral, pola Xunta Reitora e por último sen que eu como secretario soubese nada e como é obvio, sen a miña sinatura, algo indispensable tal e como reflicte Claudio, unha voz autorizada na ORGACCMM.

O que me estraña é que sabendo, porque a ORGACCMM fíxose eco da miña denuncia nesta bitácora, como te seguen mantendo na directiva, porque a día de hoxe seguimos sen saber como lles agasallastes a eses gandeiros, algúns dos cales non son comuneiros, varias Has. do NOSO monte, porque aínda non celebrastes a Asemblea Ordinaria, porque non nos destes as contas anuais e porque seguimos co censo do ano pasado, como non se mollaron un pouco máis, como fixeron coa Consellería, acusándoa varias veces de ladróns. Como se chama a iso? Corporativismo? Amiguismo?

Seguramente algúns deses presidentes non estaban en Boiro para poder defenderse, mais ti, que si estabas, podíaste explicar e convencer ao auditorio de que actuastes legalmente, como convencestes a algúns comuneiros, motivo polo cal e por segunda vez puxéstelos de novo na miña contra, simplemente porque tes un título e eu ao teu lado son un analfabeto. Mais non se te esqueza xamais, que hai analfabetos honrados e ladróns titulados.
Xa para rematar ten graza que alguén que coma comuneiro XAMAIS acudíu a unha manifestación das varias que houbo a favor do monte e coma directivo, descoñezo porque estaba fora, se no 2006, cando Nebra ardeu polos catro costados acudiu á que se fixo ese ano contra a Consellería do Medio Rural, pola nefasta actuación. Ah e que coma presidente da Mancomunidade de Montes Serra do Barbanza, non saiba precisar cantas comunidades a forman, xa todos podemos intuír porque está aí.

No hay comentarios: